00 Політика з якості – Комунальне некомерційне підприємство "5-а міська клінічна поліклініка м. Львова"

Політика з якості

Політика з якості

Якість медичної допомоги
у КНП «5 МКП м.
 Львова»

У КНП «5 МКП м. Львова» якість медичної допомоги визначається, як комплексний погляд на всі аспекти взаємодії закладу  з пацієнтом.

Наші пацієнти потребують доступності, інформативності щодо надання медичних послуг, які проводяться у закладі, сервісу, своєчасності у вирішенні проблем стосовно свого здоров’я.

Наше гасло «Здорова родина – міцна Україна»!

Наша головна мета – задоволення потреб населення у медичній допомозі, збереження та покращення іміджу закладу.

 

Якість і сервіс також можна виміряти іншими способами, такими як:

✔ Наявність наочної інформації щодо профілактичних заходів, акцій, кампаній спрямованих на попередження виникнення найбільш поширених захворювань.

✔ Кількість часу, проведеного лікарями та медсестрами з кожним пацієнтом.

✔ Наявність відгуків, звернень щодо уважного, доброзичливого ставлення до пацієнтів та їх близьких.

✔ Перевіряти, що всі медичні послуги здійснюються обгрунтовано та вчасно.

✔ Дотримання наступності між фахівцями закладу у наданні медичної допомоги пацієнтам тоді, коли ця інформація потрібна.

✔ Дотримання принципів доказовості згідно з вимогами законодавства.

Дотримання вимог надання медичної допомоги є пріоритетним завданням для кожного працівника КНП “5 МКП м. Львова”.

Мета покращення якості медичної допомоги спрямована на постійний розвиток і вдосконалення основної діяльності з надання медичної допомоги.